Cele: Nauczyć się zakładać podłączać konto pocztowe do programu Outlook 2003
Zapisz w zeszycie:
Menedżery informacji osobistych (ang. PIM - Personal Information Manager) ułatwiają one organizację pracy poprzez ustalanie terminów spotkań, organizację zajęć, ustawienie przypomnień, czy organizowanie list kontaktów. Najpopularniejszym programem wśród programów PIM jest Microsoft Office Outlook Organizer.
Program Microsoft Office Outlook 2003 wchodzi w skład pakietu Microsoft Office 2003 i jest wielofunkcyjnym menedżerem informacji osobistej. Służy do obsługi poczty elektronicznej, planowania zadań i ustawiania przypomnień. Outlook 2003składa się z następujących modułów: Poczta, Kalendarz, Kontakty, Zadania, Notatki, Lista folderów i Dziennik.
Moduł Poczta służy do zarządzania wiadomościami e-mail, można w nim otwierać, wysyłać i odbierać wiadomości oraz wykonywać czynności związane z ich obsługą.
Zadanie: utwórz 3 konta pocztowe na wybranych przez ciebie serwerach pocztowych i podłącz je do programu Outlook. Ustawienia dla każdego z tych kont znajdź na serwerze. Wyślij z programu Outlook maila do nauczycielki cholito.best@gmail.com. W tytule napisz twoje imię i nazwisko
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz