czwartek, 24 maja 2012

Technologia informacyjna dla 1TD, 1TI, 1TM (24.05.2012)



DZIENNIK Z AKTUALNYMI OCENAMI:
https://www.box.com/s/120be1c94086e2e09d9a

Temat: Tworzenie prezentacji w Power Point na podstawie konspektu.

Krok 1. Tworzenie konspektu w programie Word

Do tekstu, który ma znajdować się na slajdzie, należy zastosować format nagłówka. Jeśli na przykład do bloku tekstu zastosowano styl Normalny, ten tekst nie zostanie wysłany z programu Word do programu PowerPoint.
  1. Otwórz program Word.
  2. W menu Widok kliknij polecenie Konspekt.
  3. Wpisz tekst konspektu i zdefiniuj poziomy nagłówków, korzystając z przycisków Podwyższ Przycisk Podwyższ poziom konspektu i Obniż Przycisk Obniż poziom konspektu.
  4. W menu Plik kliknij polecenie Zapisz jako.
  5. W polu Zapisz jako wprowadź nazwę dokumentu, a następnie w menu podręcznym Format kliknij pozycję Tekst sformatowany RTF (rtf).
  6. Kliknij pozycję Zapisz.

    Krok 2. Importowanie konspektu w celu utworzenia slajdów programu PowerPoint

    1. Otwórz program PowerPoint.
    2. W okienku nawigacji kliknij slajd, po którym ma zostać wstawiony konspekt.

      Jak wybierać slajdy w okienku nawigacji

    3. Na karcie Narzędzia główne w obszarze Slajdy kliknij strzałkę obok przycisku Nowy slajd, a następnie kliknij polecenie Wstaw slajdy z konspektu.
      Karta Narzędzia główne, grupa Slajdy 
      Dla PowerPoint 2003 wybierz polecenie Wstaw - Slajdy z konspektu.
Znajdź plik konspektu (rtf), który chcesz wstawić, a następnie kliknij go dwukrotnie.

Zadanie 1 (12 punktów, termin do 14 czerwca 2012r.):
Dla 1TD i 1TM:


Dla 1TI:

  • Utwórz własny konspekt przyszłej prezentacji, tak, by zawierała co najmniej 15 slajdów.
Kroki wspólne dla wszystkich klas:
  • Wstaw konspekt do PowerPoint, by na jego podstawie utworzyć prezentację
  • Dodaj do prezentacji zdjęcia, ilustrujące napisy, by prezentacja stała się atrakcyjna.
  • Zadbaj o ładne tło slajdów
  • Zadbaj o ładną animację slajdów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz