DZIENNIK Z AKTUALNYMI OCENAMI:
https://www.box.com/s/120be1c94086e2e09d9a
Temat: Tworzenie prezentacji w Power Point na podstawie konspektu.
Krok 1. Tworzenie konspektu w programie Word
Do tekstu, który ma znajdować się na slajdzie, należy zastosować format nagłówka. Jeśli na przykład do bloku tekstu zastosowano styl Normalny, ten tekst nie zostanie wysłany z programu Word do programu PowerPoint.
- Otwórz program Word.
- W menu Widok kliknij polecenie Konspekt.
- Wpisz tekst konspektu i zdefiniuj poziomy nagłówków, korzystając z przycisków Podwyższ i Obniż .
- W menu Plik kliknij polecenie Zapisz jako.
- W polu Zapisz jako wprowadź nazwę dokumentu, a następnie w menu podręcznym Format kliknij pozycję Tekst sformatowany RTF (rtf).
- Kliknij pozycję Zapisz.
Krok 2. Importowanie konspektu w celu utworzenia slajdów programu PowerPoint
- Otwórz program PowerPoint.
- W okienku nawigacji kliknij slajd, po którym ma zostać wstawiony konspekt.
- Na karcie Narzędzia główne w obszarze Slajdy kliknij strzałkę obok przycisku Nowy slajd, a następnie kliknij polecenie Wstaw slajdy z konspektu.
Dla PowerPoint 2003 wybierz polecenie Wstaw - Slajdy z konspektu.
Znajdź plik konspektu (rtf), który chcesz wstawić, a następnie kliknij go dwukrotnie.
Zadanie 1 (12 punktów, termin do 14 czerwca 2012r.):
Dla 1TD i 1TM:
Dla 1TD i 1TM:
- Pobierz plik https://www.box.com/s/3b04f5685df3a6ff193f, i sprawdź, czy w tym pliku konspekt utworzono poprawnie (widok-konspekt)
Dla 1TI:
- Utwórz własny konspekt przyszłej prezentacji, tak, by zawierała co najmniej 15 slajdów.
- Wstaw konspekt do PowerPoint, by na jego podstawie utworzyć prezentację
- Dodaj do prezentacji zdjęcia, ilustrujące napisy, by prezentacja stała się atrakcyjna.
- Zadbaj o ładne tło slajdów
- Zadbaj o ładną animację slajdów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz